Er komen veel zaken kijken bij het opzetten en runnen van een onderneming. Denk aan een ondernemingsplan, het inschrijven bij de Kamer van Koophandel, de correspondentie van de Belastingdienst en de aangiften die gedaan moeten worden. Het bijhouden van de bedrijfsadministratie is ook iets wat voor veel ondernemers vragen oproept. ZB Finance biedt je hier ondersteuning bij en geeft je graag antwoord op al je vragen.
Dankzij onze ruime ervaring weten wij als geen ander dat het voor startende ondernemers belangrijk is om een aantal zaken in de beginfase van het opzetten van een onderneming al geregeld te hebben. Een van die zaken is de administratie, en alles wat daarmee samenhangt.
ZB Finance helpt
De fiscale wetgeving verandert regelmatig en kan ingewikkeld zijn. Het is ook belangrijk de zaken op tijd te regelen, de administratie is niet iets wat ‘later wel komt’. Natuurlijk begrijpen wij dat je je als ondernemer liever bezig houdt met andere zaken dan de administratie. Je doet liever waar je goed in bent en waar je zoveel passie voor hebt, het ondernemen zelf. ZB Finance helpt je bij het nemen van de juiste beslissingen en het regelen van de belangrijkste zaken.
Kennismaken?
Ben jij een startende ondernemer en ben je op zoek naar persoonlijke ondersteuning? ZB Finance kijkt verder dan alleen de cijfers en denkt met je mee over de beste financiële en fiscale oplossingen. Neem contact op om een kennismakingsgesprek in te plannen. We vertellen je graag wat we voor jou kunnen betekenen.